جمعه، دی ۲۰، ۱۳۸۷

گمشده

آسمان ابریست،
و خورشید چه می داند..
که نوری دیگر برین زمین باران زده نمی تابد...
و من عابری تنها،
به دنبال سایه گم گشته خویش...
سرگشته و پریشانم...
.
.
.
پ.ن1: آدمها آنقدر زود عوض مي شوند...آنقدر زود که فرصت نمي کنيم به ساعتمان حتی نگاهي بيندازيم و ببينيم چند ثانیه بين دوستي هایمان تا دشمني هایمان فاصله افتاده است... و دور می شویم...آنقدر دور که از یاد می رویم...
پ.ن2: دوستی با دوست نیمه انگلیسیم!! را دوست می دارم...به باور من انسان ها زمانی می توانند یکدیگر را دوست خطاب کنند که دوست باشند بی هیج نقطه اشتراکی...می نویسم تا یادم باشد... قول درست کردن کیک را...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلامت را نمي خواهند پاسخ گفت

سرها در گريبان است

كسي سر بر نيارد كرد پاسخ گفتن و ديدار ياران را

نگه جز پيش پا را ديد ، نتواند

كه ره تاريك و لغزان است

وگر دست محبت سوي كسي يازي

به اكراه آورد دست از بغل بيرون

كه سرما سخت سوزان است

هوا بس ناجوانمردانه سرد است ... آي

دمت گرم و سرت خوش باد

سلامم را تو پاسخ گوي ، در بگشاي

منم من ، ميهمان هر شبت ، لولي وش مغموم

منم من ، سنگ تيپاخورده ي رنجور

بيا بگشاي در ، بگشاي ، دلتنگم

حريفا ! ميزبانا ! ميهمان سال و ماهت پشت در چون موج مي لرزد

تگرگي نيست ، مرگي نيست

صدايي گر شنيدي ، صحبت سرما و دندان است

من امشب آمدستم وام بگزارم

حسابت را كنار جام بگذارم

سلامت را نمي خواهند پاسخ گفت

هوا دلگير ، درها بسته ، سرها در گريبان ، دستها پنهان

نفسها ابر ، دلها خسته و غمگين

زمين دلمرده ، سقف آسمان كوتاه

غبار آلوده مهر و ماه

زمستان است

ناشناس گفت...

و زمانی که آدم ها نقطه اشتراک دارند اسمشان دوست نیست؟:) راستی در مورد رابطه آدم ها نمی توان خیلی دقیق نظر داد..شاید به خاطر همان که گفتی..آن که فاصله ها آن قدر کم شده که بین دوستی و دشمنی ها حتی فرصت نگاه کردن به ساعت هم نیست!باید گذاشت هر چیزی شکل گیرد..بزرگ شود..جا بیفتد تا بتوان تشخیصش داد..تا قبل از آن با هر بادی ممکن است به سمتی برود..می دانی که..رابطه ها بی ریشه شده اند!

ناشناس گفت...

سلام!
و من عابری تنها،
به دنبال سایه گم گشته خویش...
سرگشته و پریشانم...
همينه ديگه...آدم به سايه ي خودشم نبايد عادت كنه!
مردم استاد كه هستن هيچ، دوستاشونم خارجين!!چه با كلاس!
اونورا كه شيريني پيدا نمي شه!ولي اينجا مثل اينكه كيك پيدا مي شه!